بازیگران صنعت خودروهای تجاری : Van Eck

Van Eck picture

در ادامه ي نوآوري هاي تريلر، در اين شماره Van Eck را معرفي ميكنيم كه درنوآوري تريلر 2023 موفق شد جايگاه اول رده « كامپوننت » را براي سيستم قفسه‌ي كانتينر دريافت كند.
هنگامی که کانتینرهای رول، با بار جزئی محکم نمی‌شوند و آزادانه در داخل تریلرحرکت می‌کنند به یکدیگر و به پانل‌های جانبی ضربه می‌زنند؛ در نتيجه به کالاهای بارگیری شده درظروف رول و نيزبه دیواره های جانبی آسیب می‌رسانند.اين خسارات منجر به ناکارآمدی عملیاتی هزینه های اضافی تعویض کالا، هزینه های تعمیر تریلرها و هزینه تعویض ظروف رول آسیب دیده می‌شود.

نوآوری Van Eck در 2023

سیستم قفسه کانتینر كه توسط Van Eck مطرح شد يک راه حل عملی سبک و با دوام است که تمام تغییرات بارگیری جزئی کانتینرهای بار را در خود جای می دهد و برای کار کردن نیاز به آموزش یا تجربه زیاد ندارد. از آلومینیوم سبک و بادوام ساخته شده است و دارای ابعاد 800×100× 100 و وزن 3.0 کیلوگرم است.

Van Eck (3)

اين سيستم از دو واحد میله تلسکوپی درترکیب با یک تیر مربعی که 10 عدد بلوک‌های کانتینر رول را محکم می كند تشکیل شده است. حداکثر مقدار ظروف رول برای یک تریلرجعبه ای 44 عدد است. كه اين عدد براي كانتنر رول 43 عدد مي‌شود.حمل و نقل کالا در ظروف رول، روشی کارآمد است که در منطقه بنلوکس و منطقه DACH برای انواع کالاها مانند خدمات پستی، خشکشویی، خرده فروشی‌ و حمل ونقل گل استفاده می‌شود.باعث افتخار و خوشحالي است كه تريلرهاي دنيای ماموت هم در سال جارينوآوري هاي شاخصي در زمينه قفس هبندی وطراحي داخلي داشته اند، كه در شماره هايبعدي به طور اختصاصي به آن ها خواهيم پرداخت. 

Van Eck (2)
پست قبلی

تجربه مشتری

پست بعدی

مقدمه‌ای بر لجستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.