بازیگران بزرگ خودرو – اسکانیا و Schmitz

اسکانیا

بازیگران بزرگ خودرو

اسکانیا؛
ارائه دهنده راه حل‌های حمل و نقل جهانی، در بیش از 100 کشور جهان …

اسکانیا همیشه در راه حل‌های نوآورانه حمل و نقل در خط مقدم بوده است و حمل و نقل خودران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اتوماسیون تاثیری انقلابی بر حمل و نقل، بهبود بهره‌وری انرژی و ایمنی و رفع مشکلات ترافيك خواهد داشت. کامیون‌های خودران، حمل‌ونقل کالاهای سنگین در آینده و جریان‌های لجستیکی را تغییر می‌دهند و کالاها را قادر می‌سازد تا مسافت‌های طولانی‌تری را بدون توقف طی کنند.
در واقع، تغییر به سمت حمل و نقل خود كنترل در حال وقوع است. در همين راستا، آزمايش تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خودران در حال حاضر در حال انجام است.
کامیون‌های خودران تنها یک عنصر از مجموعه حمل و نقل خودران اسکانیا هستند. راه حل‌های حمل و نقل خود كنترل یک سیستم کامل از اسکانیا است که شامل تدارکات، تخصیص وظایف به وسایل نقلیه و به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین خودروها و زیرساخت ها می‌شود. در اين سيستم هر راه‌حل حمل و نقل به صورت جداگانه برای نیازهای مشتری طراحی شده است.
کامیون‌های خودران با هوشمندسازي و استفاده از تحليل داده داخلی خود می‌توانند رخدادها را تفسیر کنند و آنها را پيش‌بيني كنند با محیط اطراف خود سازگار شوند و وظایف از پیش تعیین شده خود را انجام دهند.

Schmitz Cargobull

سپتامبر 2022 – بار دیگر، Schmitz Cargobull، سازنده پیشرو تریلر اروپایی، مقام اول را در جایزه مشهور”Trailer Innovations Award”، این بار در رده “محیط زیست” به دست آورد.
تكنولوژي آيرودینامیک S.CS EcoFLEX با پرده برقی و پک اکو، كشنده‌اي از سری Eco Generation، كه هیئت داوران بین‌المللی را به وجد آورد.

آندریاس اشمیتز، مدیرعامل Schmitz Cargobull AG گفت:

با پرده S.CS EcoFLEX، ما خودرویی را وارد بازار کردیم که سهم قابل توجهی در کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 در حمل و نقل جاده‌ای دارد.
اين فناوري سال گذشته بر روي محصولات عرضه شد و در تست‌هاي جاده‌اي اوليه، رانندگان بيش از 5% كاهش مصرف سوخت را تجربه كردند.
لبه‌ي EcoFLEX با قسمت عقبي قابل حركت خود، به سيستم ايروديناميك خودرو كمك مي‌كند و سيستم Ecopack كه بهينه ساز چرخش هوا است باعث صرفه‌جويي در مصرف سوخت مي‌گردد. همچنين اين فضا امكان قرار دادن برخي از تجهيزات راننده را در آن به وجود آورده است، كه همه‌ي اينها برنده شدن Schmitz Cargobull را توجيه مي‌نمايد.

schimtz
پست قبلی

مصاحبه مدیرعامل دنیای ماموت : جناب مهندس محمد مومنی

پست بعدی

مصاحبه معاون برنامه ریزی دنیای ماموت : جناب مهندس وحید حقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.